środa, 28 listopada 2012

Przykro mi kochanie, źle całujesz

Faceci dzielą się na tych, co wiedzą jak zadowolić swoją kobietę, i tych którzy nie są tak pojętni.
Jeśli trafisz na pierwszą kategorię, to choćbym nie wiem jakim debilem oraz idiotą był, będziesz zastanawiała się czy wasz "związek" ma przyszłość. Tak już jest, facetów którzy potrafią nas zadowolić nie skreśla się ot tak. Tych którzy nie mają tej zdolności nazywamy przyjaciółmi.

Najczęstszą metodą sprawdzenia jak facet na nas będzie działał jest pocałunek. Każda z nas lubi coś innego, jednak jeśli nazwiemy pocałunek "dobrym" albo "wystarczającym" i mamy dalej ochotę na bycie z daną osobą, to powinniśmy coś przemyśleć.

Czasy się zmieniają i kobiety też. Z dawnej nieporadnej osóbki stałyśmy się niezależnymi kobietami. Mężczyzna zatem nie jest nam potrzeby by przeżyć, jednak by dodać szczęścia do życia.
I czy naprawdę sądzisz, że po poprawnym pocałunku w łóżku będzie lepiej? Tak moja droga, seks ma znaczenie. Wielkie. W końcu mamy potrzeby i jak wybierzemy sobie gamonia za partnera, prędzej czy później będziemy fantazjować o innych, a w końcu go zdradzimy.

Wracając do pocałunku, jak powinien wyglądać ta nieziemska chwila?
Dla mnie najlepszym pocałunkiem był ten, w którym nie mogłam oderwać ust od partnera, a gdy już oboje osłabliśmy, ja o mało nie upadłam z wrażenia. Podniecenie seksualne było maksymalne, zaś myśli w głowie krążyło tylko wokół jednego "całuj mnie, całuj mnie, całuj mnie" Tak, to się dzieje, To nie są tylko filmy romantyczne.

Oczywiście co do preferencji każda lubi co innego. Ja uwielbiam jak partner delikatnie ssie moją dolną wargę. Języczek nie jest tak ważny, to nie wyścig kto wepcha głębiej. Tępo również ma znaczenie! Pamiętam jeden pocałunek po którym o mało nie wybuchłam ze śmiechu: facet był jak maszyna. Jak szybko wkładał języczek, tak szybciej go wyciągał by pieścić wargi. I tak wkoło. I chociaż całował dobrze, miałam mu ochotę powiedzieć, "zwolnij kochanie, to nie seks, że przy finale chcesz przyśpieszyć".

Jeśli was pocałunek z partnerem był idealny, w łóżku będzie równie niesamowicie. A jeśli pocałunek był kiepski, to po nieudanym seksie zapytaj się: czego się spodziewałaś po jego pocałunkach?

10 komentarzy:

  1. hahaha seks ma znaczenie , tak <3 hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. całowałam się, co prawda nie oceanem mężczyzn, a z zaledwie kilkoma. Jeden nie umiał całować totalnie, nie pamiętam nawet czy dotknęliśmy się językami, pomimo moich prób.
    Z każdym było inaczej i z każdym miło. Ale tylko do dwóch z nich tęskniłam, pomimo, że całowali zupełnie inaczej. Jeden namiętnie, wykwintnie, jak z telenoweli. Drugi z zaskakującymi dodatkami. Nie stopował na całowaniu tylko ust. hm... < rumieniec>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się zdarzyło, że mój pierwszy chłopak mi powiedział, że źle całuję :) do tej pory źle wspominam ten związek, tym bardziej jego udawanie (nie w jakim celu), że jestem jego pierwszą dziewczyną ;)
    teraz trafiłam na takiego, który od pierwszego pocałunku całuje mnie w taki sposób, że nie jestem w stanie się od niego oderwać i sam mi mówi że świetnie całuję :) oczywiście z czasem takie pocałunki zaczęły się zdarzać rzadziej - przed seksem lub na spacerze w parku gdy się wygłupiamy.. w każdym razie w końcu czuję się spełniona w tej kwestii :)
    i tu masz całkowitą rację, jak źle całuje to podczas seksu będzie już tylko gorzej, tak samo jak już z początku coś z nim nie tak (taka mimoza, albo zbyt pewny siebie) nie ma co się męczyć i szukać dalej takiego prawdziwego przyjaciela, silnych ramion i kogoś kto nas rozumie bez słów i nie potrafilby nas oklamac :)
    moja matka po rozwodzie, po poznaniu jakiegoś tam faceta powiedziała mi, że ma wrażenie jakby to był jej bliźniak :) takich ludzi powinno sie szukac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem reasumując, gamoń stwierdził, że źle całujesz. Ukochany chłopak, że świetnie. Z dwojga tych ludzi wierz drugiemu, z pierwszym nie współgrałaś. Kobiety wyczują, gdy coś jest nie tak. Mój chłopak kiedyś opowiadał mi za to historie o jego byłych dziewczynach, czułam, że coś jest nie tak, i jak się okazało byłam jego pierwszą. Widzisz, eks chłopak jest eksem nie bez powodu. Tak jak tamten był gamoniem, tak jest teraz byłym. Ważne, by skupić się na tym, co mamy teraz. Jak to Twoja mama powiedziała, na facecie-bliźniaku.

      Usuń
  4. Ja np. teraz kręcę z takim chłopakiem, który w w całowaniu jest przeciętny. Dotyka świetnie (pieści), ale w całowaniu jest słaby. Wydaje mi się, że mimo to seks z nim mógłby być przyjemny (choć nie sprawdziłam tego jeszcze i póki co mi się nie spieszy). Świetne ciało, dłonie... tylko w pocałunku nie możemy się właśnie zgrać. Nie jestem przekonana co do tego, czy w takim wypadku należałoby dać sobie spokój. A z facetami jest też tak, że nie każdego da się tego nauczyć. W ogóle nie wiem jak Wy, ale odnoszę wrażenie, że ta nieumiejętność dotyczy tylko mężczyzn. Pierwszy raz czytam, że dziewczynie powiedziano, że tego nie umie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że po prostu faceci są czuli. Zabrzmi jak banał, ale tylko kretyn powie kobiecie, ze nie umie całować. Normalny - nauczy ją. A kobiety, możesz mnie zlinczować, są bardzo wredne, i nie zdają sobie sprawy, ze takie słowa ranią.

      Usuń
    2. Zgodzę się z Tobą. Ale z Twojej notki wnioskuję, że jak facet nie umie całować, to lepiej dać sobie z nim spokój (?) Nie ma fajerwerków podczas pocałunku to nie ma i w łóżku (?)... i nie będzie ich w wspólnym życiu (?)

      Usuń
    3. Bo myślę, że będzie słabo. Serio.

      Usuń
  5. Co jest wyznacznikiem w takim razie słabego pocałunku?

    OdpowiedzUsuń